Bc. Pavel STOJAR

Diplomová práce

Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti

Marketing communication of The Museum of Moravian Slovakia
Anotace:
Diplomová práce představuje současné trendy v oblasti marketingových komunikací muzeí a galerií. Analytická část uvádí teoretický kontext do praktické roviny na konkrétním pří-kladu Slováckého muzea v Uherském Hradišti. Cílem diplomové práce je zjistit potenciál marketingových komunikací této instituce a nastínit možnosti jejich dalšího rozvoje. Na základě závěrů zjištěných v analytické části práce …více
Abstract:
This thesis introduces contemporary trends in marketing communication used by museums and galleries. The analytical part puts the theoretical context into practice by stating a spe-cific example of The Museum of Moravian Slovakia in Uherské Hradiště. The aim of this thesis is to discover the potential of marketing communications of this institution and to offer possible suggestions for further development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18606

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STOJAR, Pavel. Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce