Bc. Veronika Medková, DiS.

Master's thesis

Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu

Trend Tools for Managing the Marketing Mix of a Start-up Project
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na trendové nástroje marketingového mixu u startupových projektů. Tyto nástroje jsou zkoumány a analyzovány na příkladech úspěšných startupových společností v České republice. Výsledky ukazují, které nástroje marketingového mixu jsou trendové a proč.
Abstract:
The diploma thesis is focused on trendy tools of marketing mix in startup projects. These tools are researched and analyzed on the examples of successful startup companies in the Czech Republic. The results show which marketing mix tools are trendy and why.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedúci: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management