Klára KŘEHLOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing ve veřejném sektoru

Marketing in the public sector
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit projekt Opencard a porovnat tuto kartu s obdobnou kartou jiné země Evropy. V teoretické části práce vymezuji pojmy marketing ve veřejném sektoru, marketing služeb a zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze. V další části je charakterizován marketing ve veřejné dopravě, osobní přeprava, mezinárodní doprava, doprava v České republice a doprava v Praze. V praktické …more
Abstract:
Goal of this thesis is to appraise project Opencard and compare this card with similar other Europe's country card. In this thesis I defined terms marketing in the public sector, marketing of services and law no. 131/2000 about capital Prague. In the next part is characteristic of marketing in public traffic, personal transport, internacional transport, transport in Czech Republic and transport in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘEHLOVÁ, Klára. Marketing ve veřejném sektoru. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing