Monika Brůnová

Diplomová práce

Marketing hlavního města Prahy

Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem měst a obcí v praktickém využití hlavního města Prahy. Práce představuje subjekty, které se v Praze marketingem zabývají, a popisuje jejich činnost podle cílových skupin, na které se zaměřují. Součástí práce je také komparace Prahy a Vídně v oblasti marketingu zaměřeného na cestovní ruch. Na základě analýzy současného stavu marketingu Prahy jsou navrženy opatření …více
Abstract:
This thesis deals with marketing of municipalities in the practical application of the capital city Prague. The thesis presents entities, which are concerned with marketing in Prague, and describe their activity according target groups, which they are focused on. The thesis also includes a comparison of Prague and Vienna in marketing of tourist industry. On the basis of an analysis of the current situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/v6i3md/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů