Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole – Mgr. Hana Michelfeitová, DiS.
Mgr. Hana Michelfeitová, DiS.
Master's thesis
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Learning styles of secondary school pupils with learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce je členěna do 4 hlavních kapitol, tři jsou teoretické a jedna praktická – výzkumná. První kapitola vymezuje teoretická východiska řešené problematiky, druhá kapitola se zaměřuje na faktory, které ovlivňují vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na střední škole, třetí kapitola pojednává o stylech a strategiích učení. Teoretická část diplomové práce byla využita jako základ …moreAbstract:
The diploma thesis is divided into four main chapters, three theoretical and one practical - research. The first chapter defines the theoretical basis of the solved problems; the second chapter focuses on the factors that affect the education of students with specific learning disabilities in high school, the third chapter deals with the learning styles and strategies. The theoretical part of the diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dz1ot/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2014
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ