Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole – Mgr. Hana Michelfeitová, DiS.
Mgr. Hana Michelfeitová, DiS.
Diplomová práce
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Learning styles of secondary school pupils with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce je členěna do 4 hlavních kapitol, tři jsou teoretické a jedna praktická – výzkumná. První kapitola vymezuje teoretická východiska řešené problematiky, druhá kapitola se zaměřuje na faktory, které ovlivňují vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na střední škole, třetí kapitola pojednává o stylech a strategiích učení. Teoretická část diplomové práce byla využita jako základ …víceAbstract:
The diploma thesis is divided into four main chapters, three theoretical and one practical - research. The first chapter defines the theoretical basis of the solved problems; the second chapter focuses on the factors that affect the education of students with specific learning disabilities in high school, the third chapter deals with the learning styles and strategies. The theoretical part of the diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dz1ot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2014
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ