Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy – Barbora Karoline Čiháková
Barbora Karoline Čiháková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy
Designing the Levi’s marketing plan and building a lovebrand in the sustainable fashion market
Abstract:
Tato bakalářská práce bude zkoumat principy udržitelné módy a marketingové techniky, které se používají módními značkami. Pro analýzu této problematiky se použije Levi Strauss & Co. a další módní značky na českém trhu. Výsledky analýzy budou sloužit k vytvoření marketingového plánu na určitou dobu. Práce zahrnuje teoretické základy a praktickou část zaměřenou na ověření udržitelnosti značky Levi’s …moreAbstract:
The Bachelor thesis will explore the principles of sustainable fashion and the marketing techniques used by fashion brands. Levi Strauss & Co and other fashion brands on the Czech market will be used to analyse this issue. The results of the analysis will be used to create a marketing plan for a cerain period of time. The thesis includes theoretical foundations and a practical part aimed at verifying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Adam Polášek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHÁKOVÁ, Barbora Karoline. \textit{Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2ublas/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the link between climate change and food insecurity among small holder farmers: A case study of Mount Darwin, Zimbabwe
Enoch Mufunda -
Genre and multimodal analysis of online video tutorial
Simona KORYTÁŘOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová