Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy – Barbora Karoline Čiháková
Barbora Karoline Čiháková
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy
Designing the Levi’s marketing plan and building a lovebrand in the sustainable fashion market
Anotace:
Tato bakalářská práce bude zkoumat principy udržitelné módy a marketingové techniky, které se používají módními značkami. Pro analýzu této problematiky se použije Levi Strauss & Co. a další módní značky na českém trhu. Výsledky analýzy budou sloužit k vytvoření marketingového plánu na určitou dobu. Práce zahrnuje teoretické základy a praktickou část zaměřenou na ověření udržitelnosti značky Levi’s …víceAbstract:
The Bachelor thesis will explore the principles of sustainable fashion and the marketing techniques used by fashion brands. Levi Strauss & Co and other fashion brands on the Czech market will be used to analyse this issue. The results of the analysis will be used to create a marketing plan for a cerain period of time. The thesis includes theoretical foundations and a practical part aimed at verifying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČIHÁKOVÁ, Barbora Karoline. \textit{Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ublas/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the link between climate change and food insecurity among small holder farmers: A case study of Mount Darwin, Zimbabwe
Enoch Mufunda -
Genre and multimodal analysis of online video tutorial
Simona KORYTÁŘOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová