Úloha asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách – Bc. Simona Halvová
Bc. Simona Halvová
Bakalářská práce
Úloha asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách
The role of assistant teacher in the inclusive education of pupils with special educational needs in primary schools
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o profesi asistent pedagoga, jejich působení na školách. Zabývá se tím, jak asistent pedagoga pomáhá dětem se aklimatizovat ve školním prostředí a začlenit se mezi ostatní žáky, jaký má vztah asistent při práci s dětmi a kdo určuje jeho náplň práce, co vše by měl dělat asistent a co všechno asistenti ve skutečnosti dělají, jak spolupracují asistenti s ostatními pedagogy. …víceAbstract:
Thesis discusses the teaching assistant of their impact on schools. It looks at how the teaching assistant helps children to acclimatise in the school environment and integrate with other students, what is the relationship assistant working with children and who defines his job description, what should he do assistant and what assistants actually do. The theoretical part explains the concepts that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/txbmr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALVOVÁ, Simona. \textit{Úloha asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2uf1wg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ