Edukace žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v ZŠ speciální a PrŠ Černovice – Bc. Jana Hůlková
Bc. Jana Hůlková
Master's thesis
Edukace žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v ZŠ speciální a PrŠ Černovice
The education of pupils with mental impairment and combined handicap in special school and practical school Černovice
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá edukací žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v Základní škole speciální a Praktické škole Černovice. Teoretickou část diplomové práce tvoří vymezení pojmu osob s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami, charakteristiku mentálního, tělesného a kombinovaného postižení. Tato část práce obsahuje také legislativní podmínky edukace těchto …viacAbstract:
The graduation theses deals with education pupils with mental impairment and combined handicap in special school and practical school in Černovice. The teoretical part of graduation these is made of definition of person with mental impairment and combined handicap, characteristic of mental impairment, physical and combined handicap. These part of diploma theses include legislative conditions for education …viacKľúčové slová
edukace těžké mentální postižení kombinované postižení základní škola speciální legislativa metody a terapie kompenzační a didaktické pomůcky alternativní a augmentativní komunikace education severe mental impairment combined handicap special school legislation methods and therapies compensatory and teaching aids alternative and augmentative communication
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vnqol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HŮLKOVÁ, Jana. \textit{Edukace žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v ZŠ speciální a PrŠ Černovice}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ug7ro/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Výuková komunikace na waldorfské škole
Marcela Rymešová