Marie Zbořilová

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro Cafe 2

Marketing plan for Cafe 2
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a následně doporučením plánu pro Cafe 2, dceřinou pobočku Cafe 1. Je rozdělena do tří částí – teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část zmiňuje definici marketingu jako takového, členění jeho prostředí, náležitosti marketingového výzkumu, marketingový mix a následně implementaci SWOT analýzy. V metodologické části jsou popsány využité …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy and then recommending a plan for Cafe 2, a subsidiary of Cafe 1. It is divided into three parts - theoretical, methodological, and practical. The theoretical part mentions the definition of marketing as such, the breakdown of its environment, the essentials of marketing research, the marketing mix and then the implementation of SWOT analysis. The methodological …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedúci: Jan Mareš
  • Oponent: Jana Müllerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93730