Tvorba PPC kampaní pro e-shopy a poptávkové weby – Karel Zouhar
Karel Zouhar
Bachelor's thesis
Tvorba PPC kampaní pro e-shopy a poptávkové weby
Creation of PPC campaigns for e-shops and lead generation websites
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o tvorbě PPC kampaní pro e-shopy prodávající zboží a poptávkové weby, které nabízejí například služby nebo produkty. Jelikož je PPC reklama jednou z nejrozšířenějších forem online marketingu, je pro spoustu firem naprosto stěžejní. Důležitou součástí práce je také ukázka optimalizace reálně vytvořených kampaní, se skutečnými daty a výsledkem.Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of PPC campaigns for e-shops selling goods and lead generation websites that offer, for example, services or products. As PPC advertising is one of the most common forms of online marketing, it is absolutely necessary for many companies. An important part of the thesis is also a demonstration of the optimization of actually created campaigns, with real data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov