Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ – Bc. Jana ADÁMKOVÁ
Bc. Jana ADÁMKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ
Analysis of marketing communication mix in the company Autobazar XYZ
Anotácia:
Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení.Abstract:
This tract is cteated for intention to find out how important are marketing communication mix in companies and its extent use in these days. Theoretical part is focussed to explain and describe all parts of marketing communication mix. Practical part including analysis of contemporary communication mix in concern with concept to improvement.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Zverejniť od: 27. 5. 2011
Identifikátor:
13330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADÁMKOVÁ, Jana. Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace společnosti Chachar/Wear
Kateřina Jurczyk