Bc. Aneta Tomková

Bakalářská práce

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

The influence of marketing on changing product demand
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je zhodnotit marketingové aktivity vybrané značky a zjistit, zda se díky těmto marketingovým aktivitám skutečně mění poptávka po produktu. V první části této práce jsou teoreticky objasněny problematiky související s marketingovými aktivitami. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v části druhé, praktické. Praktická část obsahuje charakteristiku značky a analýzu uskutečněných marketingových …více
Abstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the marketing activities of the selected brand and find out whether the demand for the product is really changing thanks to these marketing activities. The first part of this work theoretically clarifies issues related to marketing activities. These findings are further applied in the second, practical part. The practical part contains the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní