Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu – Bc. Aneta Tomková
Bc. Aneta Tomková
Bakalářská práce
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
The influence of marketing on changing product demand
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je zhodnotit marketingové aktivity vybrané značky a zjistit, zda se díky těmto marketingovým aktivitám skutečně mění poptávka po produktu. V první části této práce jsou teoreticky objasněny problematiky související s marketingovými aktivitami. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v části druhé, praktické. Praktická část obsahuje charakteristiku značky a analýzu uskutečněných marketingových …víceAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the marketing activities of the selected brand and find out whether the demand for the product is really changing thanks to these marketing activities. The first part of this work theoretically clarifies issues related to marketing activities. These findings are further applied in the second, practical part. The practical part contains the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cyvzh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl