Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte – Sabina Jarošová
Sabina Jarošová
Bachelor's thesis
Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte
The Influence of Family and Institutional Environment on Educational Paths of Roma Child
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivy prostředí, které ovlivňují vzdělanostní dráhu romských dětí. Zaměřuje se především na rodinné a školní prostředí. Hlavními metodami jsou především zúčastněné pozorování a polostrukturovaný rozhovor.Abstract:
Bachelor thesis deals with environmental influences that affect the educational path of the Roma children. It focuses primarily on family and school environment. The main methods are primarily participant observation and semi-structured interview.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: PhDr. Hana Synková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠOVÁ, Sabina. \textit{Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2016. Available from: https://theses.cz/id/2v56mv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jarošová, Sabina. Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Romský žák očima učitelů na základní škole
Martina Mozgová -
Romský žák mezi rodinou a školou (vlivy prostředí na prospívání dítěte)
Zuzana Buchtová -
Romský žák v českých školách
Ivana JAVORSKÁ -
Domácí doučování perspektivou doučujícími studenty a sociálně znevýhodněnými doučovanými romskými žáky
Denisa Kuřinová -
Stálost motivace k doučování u romských dětí
Kateřina Kolomazníková -
Vývoj výslovnostních dovedností při doučování anglického jazyka
Tomáš Pepernik -
Doučování žáků a studentů - cizinců v rámci programu Domácí učitel
František Georgiadis