Manuál grafických prvkov používaných v marketingu – Kristína Havrilčáková
Kristína Havrilčáková
Bakalářská práce
Manuál grafických prvkov používaných v marketingu
Manuál grafikcýh prvků použivaných v marketingu
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zhotovení manuálu grafických prvků pro dvanáct vybraných odvětví, který popíše, jaké prvky je v jednotlivých kategoriích vhodné použít při zhotovení loga. Teoretická část popisuje základné pojmy v oblasti grafického designu. Tato část práce je rozdělená do třech celků - barvy, tvary a typografie. Je popsána jejich základní terminologie a psychologie působení. Praktická část …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create manual of graphic elements for twelve different sectors of industry. Manual will describe which type of elements is suitable for every category. Theoretical part describes basic characteristic in field of graphic design. This part is divided in three sections – color, shape, typography. The focus is on terminology of these sections and their psychological …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto práce je zhotovenie manuálu grafikách prvkov pre dvanásť vybraných odvetví, ktorý popíše, aké prvky je v jednotlivých kategóriách vhodné použiť pri zhotovovaní loga. Teoretická časť popisuje základné pojmy v oblasti grafického dizajnu. Táto časť práce je rozdelená do troch celkov - farby, tvary a typografia. Je opísaná ich základná terminológia a psychológia ich pôsobenia. Praktická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82029
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Graphic design a humor
Nam DO HOAI -
Design a typografie svatebních tiskovin
Barbora Kopecká -
Design a typografie plánovačů
Martina Dušková -
Design a typografie plánovacích kalendářů v zaměření na roční diář
Martina Dušková