Kristína Havrilčáková

Bakalářská práce

Manuál grafických prvkov používaných v marketingu

Manuál grafikcýh prvků použivaných v marketingu
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zhotovení manuálu grafických prvků pro dvanáct vybraných odvětví, který popíše, jaké prvky je v jednotlivých kategoriích vhodné použít při zhotovení loga. Teoretická část popisuje základné pojmy v oblasti grafického designu. Tato část práce je rozdělená do třech celků - barvy, tvary a typografie. Je popsána jejich základní terminologie a psychologie působení. Praktická část …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create manual of graphic elements for twelve different sectors of industry. Manual will describe which type of elements is suitable for every category. Theoretical part describes basic characteristic in field of graphic design. This part is divided in three sections – color, shape, typography. The focus is on terminology of these sections and their psychological …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto práce je zhotovenie manuálu grafikách prvkov pre dvanásť vybraných odvetví, ktorý popíše, aké prvky je v jednotlivých kategóriách vhodné použiť pri zhotovovaní loga. Teoretická časť popisuje základné pojmy v oblasti grafického dizajnu. Táto časť práce je rozdelená do troch celkov - farby, tvary a typografia. Je opísaná ich základná terminológia a psychológia ich pôsobenia. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Libor Krsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82029

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi