Bc. Juraj Lehotský
Master's thesis
Systém zákaznické podpory
Customer Relationship Management System
Abstract:
The main goal of this Masters thesis is to provide a complete analysis and design of the Customer Relationship Management System, with use of complete set of UML diagrams, design patterns and advanced procedures and methods of object-oriented analysis and design.Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je kompletná analýza a návrh Systému zákazníckej podpory za použitia kompletnej sady UML diagramov, návrhových vzorov a pokročilejších postupov a metód objektovo orientovanej analýzy a návrhu informačných systémov.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uhcym/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2010
- Supervisor: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Information Systems
Theses on a related topic
-
E-learningové materialy pro výuku jazyka UML
Vít Urban -
Jednoduchý generátor UML diagramů tříd pro jazyk Python
Daniel Hrebeň -
Modelování pomocí UML pro úlohy v GIS
Vojtěch HAŠKA -
Informační systém pro Helpdesk
Ondřej Havelka -
Strategická analýza Koupaliště a kempu Pecka (teorie, analýza, návrh doporučení)
Eliška Macháčková -
Analýza, návrh a implementace návrháře formulářů
Jiří Čechák -
Analýza, návrh a implementace informačního systému pro sportovní klub
Martin Zajac -
Analýza, návrh a implementace uživatelské formulářové aplikace
Ľubomír Gocník