Bc. Juraj Lehotský

Diplomová práce

Systém zákaznické podpory

Customer Relationship Management System
Abstract:
The main goal of this Masters thesis is to provide a complete analysis and design of the Customer Relationship Management System, with use of complete set of UML diagrams, design patterns and advanced procedures and methods of object-oriented analysis and design.
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je kompletná analýza a návrh Systému zákazníckej podpory za použitia kompletnej sady UML diagramov, návrhových vzorov a pokročilejších postupov a metód objektovo orientovanej analýzy a návrhu informačných systémov.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
  • Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy