Bc. Juraj Lehotský
Diplomová práce
Systém zákaznické podpory
Customer Relationship Management System
Abstract:
The main goal of this Masters thesis is to provide a complete analysis and design of the Customer Relationship Management System, with use of complete set of UML diagrams, design patterns and advanced procedures and methods of object-oriented analysis and design.Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je kompletná analýza a návrh Systému zákazníckej podpory za použitia kompletnej sady UML diagramov, návrhových vzorov a pokročilejších postupov a metód objektovo orientovanej analýzy a návrhu informačných systémov.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uhcym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
- Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
E-learningové materialy pro výuku jazyka UML
Vít Urban -
Jednoduchý generátor UML diagramů tříd pro jazyk Python
Daniel Hrebeň -
Modelování pomocí UML pro úlohy v GIS
Vojtěch HAŠKA -
Informační systém pro Helpdesk
Ondřej Havelka -
Strategická analýza Koupaliště a kempu Pecka (teorie, analýza, návrh doporučení)
Eliška Macháčková -
Analýza, návrh a implementace návrháře formulářů
Jiří Čechák -
Analýza, návrh a implementace informačního systému pro sportovní klub
Martin Zajac -
Analýza, návrh a implementácia noriem OFN
Michal Chvíla