Denys Vlasenko

Bakalářská práce

Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb

Internet marketing as a way to increase the competitiveness of an international company on the market of ecological services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem jako způsobem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ve vztahu ke konkrétní společnosti hodnotí její potenciální možnosti k zavedení nástrojů online marketingu. Důraz je kladen na vlastnosti jednotlivých nástrojů online marketingu a jejich vhodnost pro společnost působící na trhu ekologických služeb. Bylo zjištěno, že výběr správných nástrojů online …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis deals with online marketing as a way to increase the competitiveness of the company. The potential opportunities for the implementation of online marketing tools were considered on the specific company example. The online marketing tools were characterized and the relevance of their implementation for companies operating in the market of ecological services were analyzed. It has …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Václav Zadražil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82803