Denys Vlasenko

Bachelor's thesis

Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb

Internet marketing as a way to increase the competitiveness of an international company on the market of ecological services
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem jako způsobem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ve vztahu ke konkrétní společnosti hodnotí její potenciální možnosti k zavedení nástrojů online marketingu. Důraz je kladen na vlastnosti jednotlivých nástrojů online marketingu a jejich vhodnost pro společnost působící na trhu ekologických služeb. Bylo zjištěno, že výběr správných nástrojů online …more
Abstract:
The Bachelor’s thesis deals with online marketing as a way to increase the competitiveness of the company. The potential opportunities for the implementation of online marketing tools were considered on the specific company example. The online marketing tools were characterized and the relevance of their implementation for companies operating in the market of ecological services were analyzed. It has …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Dana Zadražilová
  • Reader: Václav Zadražil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82803