Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb – Denys Vlasenko
Denys Vlasenko
Bachelor's thesis
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Internet marketing as a way to increase the competitiveness of an international company on the market of ecological services
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem jako způsobem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ve vztahu ke konkrétní společnosti hodnotí její potenciální možnosti k zavedení nástrojů online marketingu. Důraz je kladen na vlastnosti jednotlivých nástrojů online marketingu a jejich vhodnost pro společnost působící na trhu ekologických služeb. Bylo zjištěno, že výběr správných nástrojů online …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with online marketing as a way to increase the competitiveness of the company. The potential opportunities for the implementation of online marketing tools were considered on the specific company example. The online marketing tools were characterized and the relevance of their implementation for companies operating in the market of ecological services were analyzed. It has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2016
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82803
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Václav Zadražil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLASENKO, Denys. \textit{Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/2ve9c7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82803
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Key performance indicators for website performance analysis
MD ALAMIN -
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Analýza dat Condition Monitoringu pro potřeby Key Performance Indicators (KPI)
Jan Kelbl -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Využití klíčových ukazatelů výkonu pro strategické řízení podniku
Rostislav Kubánek -
Vliv ukazatelů herního výkonu na umístění družstva v NBL
René KLAPETEK -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká