Ing. Sandra Holubová

Bachelor's thesis

Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích

Limbic types, the influence of gender and age of the customer on the differences in preferences
Abstract:
Neuromarketing je téma, o kterém se bude mluvit ještě po několik dalších desítek let. Stojíme u jeho zrodu a počátek je to velmi slibný. V současné době se polemizuje, jestli se dá vyhnout obrovskému propadu zaváděných výrobků nebo jestli se dá předpovědět jejich úspěch. Vždyť nakouknout do lidského mozku je velké lákadlo, nejen pro obchodníky. Během tvorby mé bakalářské práce jsem čerpala především …more
Abstract:
Neuromarketing is the topic, that will be spoken for another tens years. We are standing at its birth and we have to say its beginning is realy perspektive. In these days we polemize if we can remain away of the dead failure of good or if we can predict its success. To be sure, peep in the human brain is a big attraction not only for businessman. For my bachelor work I used mainly foreign literary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní