Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích – Ing. Sandra Holubová
Ing. Sandra Holubová
Bachelor's thesis
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Limbic types, the influence of gender and age of the customer on the differences in preferences
Abstract:
Neuromarketing je téma, o kterém se bude mluvit ještě po několik dalších desítek let. Stojíme u jeho zrodu a počátek je to velmi slibný. V současné době se polemizuje, jestli se dá vyhnout obrovskému propadu zaváděných výrobků nebo jestli se dá předpovědět jejich úspěch. Vždyť nakouknout do lidského mozku je velké lákadlo, nejen pro obchodníky. Během tvorby mé bakalářské práce jsem čerpala především …moreAbstract:
Neuromarketing is the topic, that will be spoken for another tens years. We are standing at its birth and we have to say its beginning is realy perspektive. In these days we polemize if we can remain away of the dead failure of good or if we can predict its success. To be sure, peep in the human brain is a big attraction not only for businessman. For my bachelor work I used mainly foreign literary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d3z2h/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Sylva Jungová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková