Bc. Tomáš Sýkora

Master's thesis

Marketing na sociální síti a jeho účinnost

-

Marketing on social network and its effectiveness
Abstract:
Práce slouží jako popis používaných sociálních sítí, marketingu na sociálních sítích a obecných forem měření výkonnosti marketingu na sociálních sítích. Dále se práce zaměřuje na případovou studii marketingové strategie na sociální síti Facebook.
Abstract:
This diploma paper describes the currently used social networking sites, utilized marketing strategies and common methods of marketing efficiency measurment on these sites. The practical part shows a case study of a marketing strategy on Facebook.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sýkora, Tomáš. Marketing na sociální síti a jeho účinnost. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní