Barbora Hnaníčková
Diplomová práce
CSR jako konkurenční výhoda
CSR as a competitive advantage
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem (CSR), zaměřuje se na firmy ze společensky citlivých odvětví, konkrétně především na pivovarnictví. Cílem této práce je zhodnotit, zda mohou být kontroverzní firmy považovány za společensky odpovědné a jestli mohou své zapojení do CSR aktivit přeměnit na konkurenční výhodu na trhu. Součástí práce je analýza CSR strategie společnosti …víceAbstract:
This thesis deals with corporate social responsibility (CSR), with the focus on companies from controversial industries, especially in brewing. The goal of this thesis is to analyze whether controversial firms can be considered socially responsible and if they can turn their involvement in CSR activities into a competitive advantage on the market. Part of this work is an analysis of CSR strategy of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia