Barbora Hnaníčková

Diplomová práce

CSR jako konkurenční výhoda

CSR as a competitive advantage
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem (CSR), zaměřuje se na firmy ze společensky citlivých odvětví, konkrétně především na pivovarnictví. Cílem této práce je zhodnotit, zda mohou být kontroverzní firmy považovány za společensky odpovědné a jestli mohou své zapojení do CSR aktivit přeměnit na konkurenční výhodu na trhu. Součástí práce je analýza CSR strategie společnosti …více
Abstract:
This thesis deals with corporate social responsibility (CSR), with the focus on companies from controversial industries, especially in brewing. The goal of this thesis is to analyze whether controversial firms can be considered socially responsible and if they can turn their involvement in CSR activities into a competitive advantage on the market. Part of this work is an analysis of CSR strategy of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79272