Využití programu POV-Ray při výuce deskriptivní geometrie. – Bc. Jan MLČŮCH
Bc. Jan MLČŮCH
Bachelor's thesis
Využití programu POV-Ray při výuce deskriptivní geometrie.
Usage of the POV-Ray program during lectures of descriptive geometry.
Anotácia:
Cílem této práce je ukázat možnosti programu POV-Ray při tvorbě doplňujících obrázků pro výuku Mongeova promítání. V první kapitole popisuji práci v programu POV-Ray. Ve druhé kapitole popisuji textový soubor, který jsem vytvořil a používám jej pro tvorbu scén. Ve třetí kapitole vysvětluji tvorbu jednotlivých obrázků.Abstract:
The aim of this work is to show the possibilities of the POV-Ray to create additional images for teaching Monge projection. The first chapter describes the work in the POV-Ray. In the second chapter, I describe a text file that I created and I use it for creating scenes. The third chapter explains the creation of images.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Zverejniť od: 24. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Doc. RNDr. Lukáš Rachůnek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MLČŮCH, Jan. Využití programu POV-Ray při výuce deskriptivní geometrie.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Mathematics / Matematika - Deskriptivní geometrie
Práce na příbuzné téma
-
Složky IZS a jejich úloha v rámci krizového řízení v Jihomoravském kraji
Monika Mikulcová -
Základní složky IZS, historie a vývoj od první republiky až po současnost, jejich role a úloha v krizovém řízení a v IZS
Michal Karafiát -
Využití lapbooku v hodinách zeměpisu v zrcadle akčního výzkumu
Filip Mokrý -
Číselné řady jako logické úlohy v rámci vyučování na druhém stupni základní školy
Kateřina Killianová -
Úloha sestry v primární péči v oblasti očkování
Adéla Lepšová -
Stanovení situace žen v mormonismu v kontextu dějin
Petra KÁLECKÁ -
Využití šachových úloh v hodinách matematiky v 6. ročníku základní školy
Pavel KANTOR -
Generování virtuální scény pro podporu výuky pravidel silničního provozu
Milan Kořínek
Názov
Vložil
Vložené
Práva