Faktory ovlivňující úspěch firmy na daném trhu – Bc. Barbora Marie Tocháčková
Bc. Barbora Marie Tocháčková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující úspěch firmy na daném trhu
Factors influencing the success of the company on the selected market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými faktory, které přímo i nepřímo ovlivňují úspěch firmy na trhu, na kterém daná firma působí. V teoretické části tato práce vymezuje základní pojmy týkající se trhu, podniku a podnikání. Cílem této práce je tyto faktory zmapovat, kategorizovat a vyhodnotit jejich váhu vliv na samotný úspěch. V praktické části těmito metodami popsat reálnou firmu – Michlovský …víceAbstract:
This diploma thesis deals with individual factors that directly and indirectly affect the success of the company in the market in which the company operates. In the theoretical part, this work defines the basic concepts related to the market, business and entrepreneurship. The aim of this work is to map these factors, categorize and evaluate their weight influence on success itself. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oj6mv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf