Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie – Bc. Karolína Oplátková
Bc. Karolína Oplátková
Master's thesis
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
The usage of gamification in high school education: a case study
Anotácia:
Diplomová práce představuje případovou studii zaměřenou na využití gamifikace na střední škole. První část ukotvuje téma v kontextu vzdělávání s ohledem na představení dobré zahraniční praxe. Aplikační část popisuje provedený výzkum na střední škole formou dvou vyučovacích bloků, během kterých byla prováděna metoda pozorování a deníkových zápisů. Poté následovaly skupinové rozhovory formou focus-group …viacAbstract:
This thesis presents a case study focused on the usage of gamification in a high school. The first part frames the topic in the context of education with regard to the presentation of good foreign practice. The application part describes the research carried out in a high school in the form of two teaching blocks, during which the method of post-observation and diary entries was carried out. This was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6bjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedúci: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Design vzdělávacího procesu pro Zdravotnickou záchrannou službu: převrácená třída s využitím Moodle a H5P
Bínová Bínová -
Designing Online English Courses for Military Learners Using Moodle
Martin Dolníček