Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016 – Tadeáš KUCHTÍČEK
Tadeáš KUCHTÍČEK
Bachelor's thesis
Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016
Satisfaction of clients from Evropa 2 Woox Up Vars 2016
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mírou spokojenosti klientů z lyžařského zájezdu Evropa 2 Woox Up Vars 2016 a jeho jednotlivými službami, které jsou ovlivnitelné v rámci organizace zájezdu. V teoretické části je charakterizován cestovní ruch a cestovní kancelář, marketingová koncepce a význam spokojenosti klienta. Na základě situační analýzy a dotazníkového šetření je vypracována SWOT analýza, která vede …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the rate satisfaction of clients from ski trip Evropa 2 Woox Up Vars 2016 and his individually services, which are influenced in the organization of the trip. In the theoretical part is characterized tourism, travel agency, marketing concept and the importance of customer satisfaction. Based the situational analysis and the survey is drafted SWOT analysis, leading to recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2016
Accessible from:: 30. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUCHTÍČEK, Tadeáš. Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Udržitelný cestovní ruch Kroměříže v kontextu kulturního dědictví
Kristýna Klimková -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Medicínský cestovní ruch
Petra Korf Dickerson -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Ekaterina Tsvetkova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Klára LIŠKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights