Společensky odpovědné chování marketingově orientovaných firem v ČR – Bc. Karolína Čermáková
Bc. Karolína Čermáková
Master's thesis
Společensky odpovědné chování marketingově orientovaných firem v ČR
CR’s Marketing-oriented Companies: Socially Responsible Behaviour
Anotácia:
Téma diplomové práce je Corporate Social Responsibility neboli Společenská odpovědnost podniku. Úvod teoretické části zahajuje téma trvale udržitelného rozvoje jako podnětu pro vznik konceptu CSR. Práce pokračuje definováním CSR, přibližuje její základní oblasti i teorii stakeholderů. Sleduje též historický vývoj CSR a snaží se o odhad budoucích trendů. Vzhledem k zaměření práce na Českou republiku …viacAbstract:
The theme of this thesis is the Corporate Social Responsibility in Czech Republic. The preface of the theoretical part opens the topic of continually sustainable development which is the incentive for the establishment of CSR concept. The thesis continues with defining CSR, explaining its basic areas as well as stakeholders theory. Also it tracks the history sequence of CSR and tries for future trends …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xdlqg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić