Bc. Karolína Čermáková

Diplomová práce

Společensky odpovědné chování marketingově orientovaných firem v ČR

CR’s Marketing-oriented Companies: Socially Responsible Behaviour
Anotace:
Téma diplomové práce je Corporate Social Responsibility neboli Společenská odpovědnost podniku. Úvod teoretické části zahajuje téma trvale udržitelného rozvoje jako podnětu pro vznik konceptu CSR. Práce pokračuje definováním CSR, přibližuje její základní oblasti i teorii stakeholderů. Sleduje též historický vývoj CSR a snaží se o odhad budoucích trendů. Vzhledem k zaměření práce na Českou republiku …více
Abstract:
The theme of this thesis is the Corporate Social Responsibility in Czech Republic. The preface of the theoretical part opens the topic of continually sustainable development which is the incentive for the establishment of CSR concept. The thesis continues with defining CSR, explaining its basic areas as well as stakeholders theory. Also it tracks the history sequence of CSR and tries for future trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní