Gabriela HUŇKOVÁ

Diplomová práce

Slovní hodnocení žáků základní školy

Verbal-based Educational Assessment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá slovním hodnocením, které je nejznámější formou alternativního hodnocení ve škole.Hlavní část práce je věnována problematice slovního hodnocení, jeho kladům a záporům, zásadám tvorby a v neposlední řadě jsou uvedeny alternativní programy vzdělávání, respektující slovní hodnocení. Cílem empirické části práce je zjistit, jaký postoj zaujímají učitelé, žáci a rodiče ke slovnímu …více
Abstract:
The thesis deals with verbal assessment, which is best known form of alternative assessment at school.The main part is devoted to verbal assessments its pros and cons, the principles of creation and last but not the least are given alternative education programs respecting the verbal evaluation. The aim of the empirical part is to determine the attitudes of teachers, pupils and parents to verbal evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUŇKOVÁ, Gabriela. Slovní hodnocení žáků základní školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta