Mgr. Ludmila Ficová

Bakalářská práce

Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny

Advantages and disadvantages of teacher’s communication during the lesson
Anotace:
Tato práce je zaměřena na komunikaci, její typy a funkce. Teoretická část dále popisuje pedagogickou komunikaci, její význam, pravidla, nedostatky a působení na žáky. Součástí praktické části je stanovení výzkumného cíle, hypotéz a charakteristika metod výzkumu.
Abstract:
This work focuses on communication, its types and functions. The theoretical part describes pedagogical communication, its meaning, rules, shortcomings and influence on pupils. The practical part contains setting of research objectives, hypotheses and characteristics of the research method.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
  • Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy