Slovní hodnocení žáků základní školy – Gabriela HUŇKOVÁ
Gabriela HUŇKOVÁ
Master's thesis
Slovní hodnocení žáků základní školy
Verbal-based Educational Assessment
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá slovním hodnocením, které je nejznámější formou alternativního hodnocení ve škole.Hlavní část práce je věnována problematice slovního hodnocení, jeho kladům a záporům, zásadám tvorby a v neposlední řadě jsou uvedeny alternativní programy vzdělávání, respektující slovní hodnocení. Cílem empirické části práce je zjistit, jaký postoj zaujímají učitelé, žáci a rodiče ke slovnímu …viacAbstract:
The thesis deals with verbal assessment, which is best known form of alternative assessment at school.The main part is devoted to verbal assessments its pros and cons, the principles of creation and last but not the least are given alternative education programs respecting the verbal evaluation. The aim of the empirical part is to determine the attitudes of teachers, pupils and parents to verbal evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUŇKOVÁ, Gabriela. Slovní hodnocení žáků základní školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách
Karolína Minaříková -
Možnosti korekce posturální funkce v obsahu školního vzdělávacího programu
Eva ČERNÁ -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny
Ludmila Ficová