Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu – Michaela Fotrová
Michaela Fotrová
Master's thesis
Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu
The use of inbound marketing tools in start-up on B2B market.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu inbound marketingové strategie, která bude moci být využita v reálném prostředí. Hlavní myšlenkou práce je ukázat, jak lze využít nástroje inbound marketingu v rámci B2B trhu. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu inbound marketing, jednotlivým nástrojům i pravidlům, která jsou pro tento typ marketingu charakteristické. V aplikační části je zkoumán současný …moreAbstract:
The purpose of this diploma thesis is creating a draft of inbound marketing strategy that can be applied on real-life situations. The main objective is to show how to use inbound marketing tools within B2B market. The theoretical part explains the term “inbound marketing”, individual tools and rules that are characteristic for this type of marketing. The empirical part examines the actual state of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77532
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Veronika Kubínová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77532
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Petra Sladká -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Inbound marketing
Tomáš Popek -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase