Michaela Fotrová

Master's thesis

Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu

The use of inbound marketing tools in start-up on B2B market.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu inbound marketingové strategie, která bude moci být využita v reálném prostředí. Hlavní myšlenkou práce je ukázat, jak lze využít nástroje inbound marketingu v rámci B2B trhu. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu inbound marketing, jednotlivým nástrojům i pravidlům, která jsou pro tento typ marketingu charakteristické. V aplikační části je zkoumán současný …more
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is creating a draft of inbound marketing strategy that can be applied on real-life situations. The main objective is to show how to use inbound marketing tools within B2B market. The theoretical part explains the term “inbound marketing”, individual tools and rules that are characteristic for this type of marketing. The empirical part examines the actual state of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Veronika Kubínová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77532