Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu – Michaela Fotrová
Michaela Fotrová
Master's thesis
Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu
The use of inbound marketing tools in start-up on B2B market.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu inbound marketingové strategie, která bude moci být využita v reálném prostředí. Hlavní myšlenkou práce je ukázat, jak lze využít nástroje inbound marketingu v rámci B2B trhu. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu inbound marketing, jednotlivým nástrojům i pravidlům, která jsou pro tento typ marketingu charakteristické. V aplikační části je zkoumán současný …viacAbstract:
The purpose of this diploma thesis is creating a draft of inbound marketing strategy that can be applied on real-life situations. The main objective is to show how to use inbound marketing tools within B2B market. The theoretical part explains the term “inbound marketing”, individual tools and rules that are characteristic for this type of marketing. The empirical part examines the actual state of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Veronika Kubínová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77532
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Petra Sladká -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Inbound marketing
Tomáš Popek -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase