Sociální a multikulturní aspekty edukace romských žáků – Bc. Tereza GALIOVÁ
Bc. Tereza GALIOVÁ
Diplomová práce
Sociální a multikulturní aspekty edukace romských žáků
Social and multicultural aspects of education of Roma pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vybraných sociálních a multikulturních aspektů edukace romských ţáků pomocí kvalitativně orientovaných postupů. Mezi tyto aspekty patří například rodinné prostředí, edukační prostředí nebo soubor sociokulturních norem a hodnot, které jsou základem romské identity. Cíle: - Analyzovat vybrané sociální a multikulturní aspekty edukace romských žáků pomocí kvalitativně …víceAbstract:
Thesis deals with the analysis of selected social and multicultural aspects of education of Romany pupils. The research was a qualitative-oriented. Objectives: - Analyze selected social and multicultural aspects of education of Roma children through quality-oriented practices. - Provide the basic characteristics of teaching in the educational process, ie. brief teaching content, teaching organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALIOVÁ, Tereza. Sociální a multikulturní aspekty edukace romských žáků. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Petra FOUSOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lucie RANDOVÁ -
Profesní kompetence předškolního pedagoga v České republice v komparaci s jinými státy
Michaela MARKOVÁ -
Subjektivní potřeba osob bez domova být informován o fungování sociální politiky se zaměřením na sociální dávky a poskytované sociální služby pro tyto osoby
Martina Škývarová -
Sociální vyloučení – perspektiva sociálních pracovníků působících v sociálně vyloučených lokalitách
Radim Kejík -
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová