Osobnostně sociální výchova jako prostředek rozvoje dětí s problémovým chováním – Bc. Jana Vosátková
Bc. Jana Vosátková
Master's thesis
Osobnostně sociální výchova jako prostředek rozvoje dětí s problémovým chováním
Personality-Social Training as a Mean of Development of Children Displaying Problematic Behavior
Abstract:
Anotace Diplomová práce je zaměřena na možnosti rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí u dětí s problémovým chováním pomocí Osobnostně sociální výchovy. Praktická část vychází z popisu osobností čtyř chlapců s problémovým chováním a působení lekcí OSV na jejich osobnostní a sociální rozvoj (zejména vlastní identity, autoregulace, komunikace a spolupráce).Abstract:
Annotation The subject of the diploma work is possibilities of personality and social competencies of children displaying problematic behavior by the means of Personality-Social Training (PST). The practical section is based on description of personality of four boys displaying problematic behavior and effect of PST on their personality and social development (in particular their own identity, auto …moreKeywords
Klíčová slova Osobnostní a sociální rozvoj poruchové chování problémové chování sebepoznání autoregulace kreativita mezilidské vztahy komunikace kooperace komunikativní a sociální kompetence. Key words Personality and social development behavior disorder problematic behavior self-cognition auto-regulation creativity interpersonal relationships communication cooperation communication and social competencies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hnwn5/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2008
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Finanční gramotnost jako kompetence nového století
Anna Michalová -
Kompetence učitelky mateřské školy a její sebereflexe
Olga Střihavková -
Komunikační kompetence a její rozvoj v rámci vnitrofiremní komunikace
Aneta Ševčíková -
Relationship between personality and social network characteristics
Klára VALENTOVÁ -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá