Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka – Bc. Eva Dudíková
Bc. Eva Dudíková
Master's thesis
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Factors influencing the popularity of a store by customer
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá faktory, které na zákazníka působí v prodejně a ovlivňují jeho oblíbenost či neoblíbenost dané prodejny. Vysvětluje psychologii a chování zákazníka a jednotlivé elementy, které na zákazníka v prodejně a mimo ni mají vliv. Cílem této práce je vytvořit obecná doporučení pro prodejny - čemu by se primárně měly věnovat a na co si naopak mají dávat pozor, aby jejich prodejna …moreAbstract:
This master thesis deals with the factors that influence a customer in a store and can affect its subsequent levels of popularity amongst consumers. It explores the psychology and behaviour of a customer and the individual elements that affect them in and outside of the store. The aim of this work is to make general recommendations for stores; what should they focus on and what should their attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights