Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka – Bc. Eva Dudíková
Bc. Eva Dudíková
Master's thesis
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Factors influencing the popularity of a store by customer
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá faktory, které na zákazníka působí v prodejně a ovlivňují jeho oblíbenost či neoblíbenost dané prodejny. Vysvětluje psychologii a chování zákazníka a jednotlivé elementy, které na zákazníka v prodejně a mimo ni mají vliv. Cílem této práce je vytvořit obecná doporučení pro prodejny - čemu by se primárně měly věnovat a na co si naopak mají dávat pozor, aby jejich prodejna …viacAbstract:
This master thesis deals with the factors that influence a customer in a store and can affect its subsequent levels of popularity amongst consumers. It explores the psychology and behaviour of a customer and the individual elements that affect them in and outside of the store. The aim of this work is to make general recommendations for stores; what should they focus on and what should their attention …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková
Názov
Vložil
Vložené
Práva