Jana Červeňáková
Diplomová práce
Marketing ve veřejné správě
Marketing in the Public Administration
Anotace:
Práce pojednává o specificích, která jsou typická pro marketing, který provádí veřejný sektor, a která jej odlišují od marketingu v soukromém sektoru. Na příkladu vládní agentury CzechInvest chce zobecnit, jak probíhá marketing ve veřejné správě. Klade si otázku, zda marketing ve veřejném sektoru může aplikovat stejné principy jako marketing v soukromém sektoru. Práce se zabývá také tím, zda veřejný …víceAbstract:
The paper deals with specifics which are typical of marketing in the public sector and which are different from marketing in the private sector. On the example of the governmental agency, CzechInvest, it aims to generalize how marketing in the public sector works. It poses question whether marketing in the public sector can apply the same principles as marketing in the private sector. The paper deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková