Hana Ondrušová
Bachelor's thesis
Reklama a spotřebitelské chování
Promotion and Consumer´s Behaviour
Abstract:
V současnosti je na trhu výrobků a služeb nebývalá konkurence zapříčiněná stále větší rozmanitostí nabídky. Aby si byli výrobci a prodejci schopni v takovýchto podmínkách konkurovat, musí vhodně podpořit prodej ve formě reklamy. Reklama slouží především ke komerčním účelům. Radí a informuje širokou veřejnost o výrobcích a službách. Znalost reklamy je důležitá pro každého konzumenta, a to z důvodů …moreAbstract:
Nowadays there is an enormous competition caused by increasing variety of supply. Producers and sellers have to support sales by advertisement to be able to compete in these conditions. First of all, an advertisement serves to business purpose. It also advises and informs general public about products and services. The kowledge of advertisement is important for every consumer because of easy disclose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80309
Thesis defence
- Supervisor: Jan Keller
- Reader: Hana Svobodová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Hospodářská politika a správa. / Ekonomická žurnalistika
Theses on a related topic
-
Planned obsolescence: Understanding the reality of durable goods obsolescence and consumers' disposal behaviour
Jana Nejedlá -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová