Hana Ondrušová
Bachelor's thesis
Reklama a spotřebitelské chování
Promotion and Consumer´s Behaviour
Anotácia:
V současnosti je na trhu výrobků a služeb nebývalá konkurence zapříčiněná stále větší rozmanitostí nabídky. Aby si byli výrobci a prodejci schopni v takovýchto podmínkách konkurovat, musí vhodně podpořit prodej ve formě reklamy. Reklama slouží především ke komerčním účelům. Radí a informuje širokou veřejnost o výrobcích a službách. Znalost reklamy je důležitá pro každého konzumenta, a to z důvodů …viacAbstract:
Nowadays there is an enormous competition caused by increasing variety of supply. Producers and sellers have to support sales by advertisement to be able to compete in these conditions. First of all, an advertisement serves to business purpose. It also advises and informs general public about products and services. The kowledge of advertisement is important for every consumer because of easy disclose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80309
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Jan Keller
- Oponent: Hana Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa. / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Planned obsolescence: Understanding the reality of durable goods obsolescence and consumers' disposal behaviour
Jana Nejedlá -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová