Maximalizace tržeb z výrobního faktoru práce ve vybraném podniku – Ondřej Dostál
Ondřej Dostál
Bakalářská práce
Maximalizace tržeb z výrobního faktoru práce ve vybraném podniku
The maximalization of the labour production factor costs in a choosen company
Anotace:
Bakalářská práce představuje téma maximalizace tržeb podniku Bedňáci.cz a zároveň poukazuje na prostředí, které je spojené s agenturním zaměstnáváním. Vybraný podnik je analyzován na základě dotazníkového šetření velké většiny zaměstnanců a následně je z experimentálního náboru nových zaměstnanců vyvozen cíl pro budoucí záměry podniku. Vyvozené cíle jsou zhodnoceny a na základě odborných i empirických …víceAbstract:
The thesis describes the topic of revenue maximizing of the company Bedňáci.cz and focuses on employment agencies services. The analysis of the company is based on the survey among the employees and on experimental recruitment process, which takes future intensions of the company into consideration. The conclusion is evaluated and based on expert and empirical knowledge will be reflected in the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Erika Urbánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalization of production of flower seed mixtures by lean methods
Markéta Černá -
Evaluation of investment effectiveness into the automatization of the production process within use of subsidies from European funds
Ladislav Písařík -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Finance transformation strategies aimed at profit margin maximization implemented by multinational corporations. Evidence from the United Kingdom
Anna Matasyan -
Application of price discrimination methods to increase the firms profit
Xun Cao -
Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen
Daniela Protivenská -
Maximalizace zisku firmy s pomocí internetového obchodu
Alexandra Ivlicheva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2017