Vliv organizačních forem vyučování na rozvoj komunikativních dovedností žáků na I. stupni základní školy – Marcela Flodrová
Marcela Flodrová
Diplomová práce
Vliv organizačních forem vyučování na rozvoj komunikativních dovedností žáků na I. stupni základní školy
The influence of organizational forms of work on the development of pupil´s communicative skills at the first level of primary school
Anotace:
Obsahem diplomové práce je využití různých organizačních forem práce a jejich vliv na rozvoj komunikativních dovedností v hodině matematiky a výtvarné výchovy na 1. stupniZŠAbstract:
The subject of the dissertation is the use of various organizational forms of work and their influence on the development of communicative skills in mathematics and art at primary school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Alena Nelešovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLODROVÁ, Marcela. \textit{Vliv organizačních forem vyučování na rozvoj komunikativních dovedností žáků na I. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/2xx7h1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Redefining the workplace: A bibliometric insight into the remote work, digital nomadism and metaverse in the workplace
Tereza Šímová -
Instructions For Pair Work/Group Work and Response of Students Using Conversation Analysis
Karolína Krištofíková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Dramatická výchova v speciálně pedagogic kém prostředí
Lenka Helemíková -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová
Název
Vložil
Vloženo
Práva