Typologie spotřebitelů při nákupu vánočních dárků – Tereza Lichtblauová
Tereza Lichtblauová
Master's thesis
Typologie spotřebitelů při nákupu vánočních dárků
Consumer Typology when Buying Christmas Gifts
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout typologii spotřebitelů při nákupu vánočních dárků a popsat klíčové vlastnosti těchto segmentů. Celá práce je strukturována do 7 kapitol, přičemž první je úvod. Druhá kapitola se věnuje charakteristice spotřebitelského chování a ve třetí je popsán maloobchodní trh v období Vánoc. Čtvrtá kapitola blíže přibližuje metodiku výzkumu, který probíhal metodou CAWI …moreAbstract:
The aim of this master's thesis was to propose a typology of consumers when purchasing Christmas gifts and to describe the key characteristics of these segments. The entire thesis is structured into 7 chapters, with the first being the introduction. The second chapter deals with the characteristics of consumer behaviour, and the third describes the retail market during the Christmas period. The fourth …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152873
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Typologie spotřebitelů na hudebním trhu
Radek Wünsch -
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Martin Svěch