Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: superjachtový průmysl. – Anna Březinová
Anna Březinová
Bakalářská práce
Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: superjachtový průmysl.
Analysis of luxury goods markets. Case study: Superyacht industry.
Anotace:
Bakalářská práce "Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: Superjachtový průmysl" se zabývá luxusním zbožím jako specifickým odvětvím světové ekonomiky. Popisuje trendy v odvětví a nastiňuje možný budoucí vývoj. Práce se zaměřuje zejména na superjachtový průmysl, který je sice marginálním trhem, ovšem jeho globální význam není zanedbatelný. Práce popisuje, jací jsou v odvětví aktéři, analyzuje …víceAbstract:
Bachelor thesis "Analysis of luxury goods markets. Case study: Superyacht industry" covers the topic of luxury goods as a specific sector of the global economy. The thesis describes economic trends and aims to forecast the future developments on the markets. The thesis is mainly focuses on the superyacht industry which is a very niche market but its global contribution cannot be overlooked. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Pavel Neumann
- Oponent: Šimon Buryan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov -
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Naděžda Galustjan -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová