Význam marketingu pro developerské odvětví – Bc. Jan Veverka
Bc. Jan Veverka
Diplomová práce
Význam marketingu pro developerské odvětví
The importance of marketing for the developer
Anotace:
V teoretické části mé diplomové práce bude uveden souhrn poznatků z prostudované literatury a vyvození závěrů pro aplikační část práce. Budu se věnovat zejména charakteristice developerského odvětví a jeho vývoji. Dále se budu zabývat marketingem jako takovým a marketingovými nástroji. V aplikační části mé diplomové práce se budu věnovat porovnání dvou developerských společností, které působí na pražském …víceAbstract:
In the theoretical part of my thesis will be given a summary of findings from the literature and drawn conclusions for the practical part of my diploma thesis. I will focus mainly on the characteristics of the real estate development as an industry and its progress. In the first part of my work, I will also focus on marketing tools and on the field of marketing itself. In the second, practical part …víceKlíčová slova
Developerské odvětví marketingová komunikace bytová jednotka marketingové nástroje rezidenční projekt stavebnictví marketingový mix strategické řízení realitní trh marketingová strategie. Development sector marketing communications housing unit marketing tools residential project building marketing mix strategic management real estate market marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b3m45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie mikroregionu Rožnovsko
Miriama Stuchlíková -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh marketingové strategie pro penzion
Viktória Šušková -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Návrh strategie pro rozvoj vybrané společnosti
Aneta Rosenbergerová -
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova